Szkolenie on-line dla Zakładów Opieki Zdrowotnej

Serdecznie zapraszamy głównych księgowych i pracowników działów finansowo – księgowych!

Wykładowca:

Urszula Pietrzak
biegły rewident nr 7135

Podatek VAT –zmiany VAT w 2020 i od 1 stycznia 2021 roku

Forma szkolenia: Webinarium

Termin szkolenia: 12 lutego 2021 roku

Szkolenie on-line w czasie rzeczywistym - liczba miejsc ograniczona!

Szkolenie poprowadzi:

Urszula Pietrzak – biegły rewident nr ewid. 7135 – praktyk, z kilkunastoletnim doświadczeniem, w zakresie wykładów dla SP ZOZ, prezes Biura Audytorskiego „Fk-Bad” sp. z o.o. w Krakowie specjalizującego się w badaniu sprawozdań finansowych, udzielaniu doradztwa oraz innych usług dla jednostek sektora finansów publicznych, w tym w szczególności SP ZOZ.

Cel szkolenia:

Korzyści dla uczestników szkolenia:

Program szkolenia

Podatek VAT w SP ZOZ w 2020 roku i zmiany na 2021 rok
1. Kasy rejestrujące w 2020 roku i planowane zmiany na 2021 rok.
2. Wprowadzenie tzw. „białej listy” podatników przez szefa KAS od 1 września 2019 r.
      - sprawdzanie numeru rachunku przed zapłatą pow. 15 000 zł.
3. Split payment (podzielona płatność) wprowadzenie obowiązku dla niektórych branż
     od 1 listopada 2019 r.
4. Zmiana ustawy o VAT – Wiążąca Informacja Stawkowa (WIS) i nowa matryca stawek VAT
     od 1 lipca 2020 r.
5. Określenie obowiązku podatkowego w podatku VAT w SP ZOZ:
a) obowiązek podatkowy w zakresie najmu i refakturowania mediów oraz stosowanie stawek VAT.
6. Rozliczenie roczne podatku VAT za 2020 rok:
  • ustalenie wykonanej proporcji za 2020 rok
  • korekta pozostałych nabyć i środków trwałych do 15 tys. Zł,
  • korekta środków trwałych i WNiP pow. 15 tys. zł.

Wzory w excelu.

7. JPK VAT od 1 października 2020 r. – wyjaśnienia wątpliwości przez MF.
8. Konsultacje w zakresie podatku VAT.

Jak skorzystać ze szkolenia?

Zgłoś się wysyłając uzupełniony formularz znajdujący się na dole strony. Na podstawie otrzymanego potwierdzenia od Biura dotyczącego przyjęcia karty zgłoszenia dokonaj wpłaty w wyznaczonym terminie.
Po otrzymaniu zgłoszenia otrzymacie Państwo wszystkie niezbędne informacje do podłączenia się do szkolenia.
W razie trudności z płatnością skontaktuj się z nami.

Metodologia szkolenia:

Wykład on-line na żywo, materiały dydaktyczne  prezentowane na webinarium w Wordzie lub Excelu
-mailem, odpowiedzi na pytania uczestników na czacie w trakcie wykładu i mailem do 5 dni od daty szkolenia.

Czas webinarium:

Rozpoczęcie punktualnie o 10.00, planowana 1 przerwa 20 min, planowany czas zakończenia
o godz. 13.00

Istnieje możliwość zakupu nagrania z webinarium razem z materiałami dydaktycznymi za kwotę 250 zł brutto.

W przypadku zainteresowania na wybrane zagadnienia zostaną wyznaczone dodatkowe terminy webinariów.

Zapewniamy:

– materiały szkoleniowe w formie elektronicznej,
– zaświadczenie o udziale w szkoleniu,
– faktura w pdf wysłana mailem,
– pomoc w razie problemów technicznych.

Metodologia szkolenia:

Wykład, materiały dydaktyczne przesyłane mailem, odpowiedzi na pytania uczestników.

Co potrzebne do udziału w szkoleniu?

  • Komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu (prędkości powyżej 5 Mb/s).
  • Przeglądarka internetowa – najnowsze oficjalne wersje Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
  • Komputer z dostępem do Internetu i głośnikami.
  • Wbudowana kamera i mikrofon nie są konieczne.
  • Nie musicie Państwo udostępniać swojego wizerunku.

Zaproszenie na internetowe szkolenie on-line

W dniu poprzedzającym szkolenie otrzymasz e-mail z linkiem do platformy szkoleniowej. Zaakceptuj zaproszenie.

Udział w zajęciach – logowanie

Klikając na przesłany link uczestnik dostaję się bezpośrednio na stronę szkolenia on-line. 

Następnie w okienku „Twoje Imię „ – prosimy podać imię i zalogować się do tzw. wirtualnej poczekalni w celu sprawdzenia poprawności i jakości połączenia internetowego. 

W wirtualnym pokoju zegar odlicza czas do rozpoczęcia się szkolenia.

Instrukcja wideo – Jak dołączyć do spotkania w ClickMeeting

Cena:

Pełna odpłatność za szkolenie od osoby wynosi - 300 zł netto.
Rabat 10% dla drugiej osoby z tej samej jednostki.

Zwolnienia z VAT w przypadku finansowania
ze środków publicznych.

Terminy przesyłania kart zgłoszeń:

Uczestnicy wyrażający chęć udziału w seminarium proszeni są o czytelne wypełnienie karty zgłoszenia i odesłanie jej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 lutego 2021 roku na adres Biura Audytorskiego „Fk-Bad” pocztą e-mail fkbad@fkbad.pl lub szkolenia@fkbad.pl lub faksem na numer (12) 644 82 04. Prosimy o telefoniczne sprawdzenie otrzymania przez Biuro czytelnego faksu. Prosimy o dokonanie wpłaty najpóźniej w terminie do 9 lutego 2021 roku.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY

Pobierz formularz zgłoszenia