Szkolenie online dla instytucji kultury

Serdecznie zapraszamy głównych księgowych i pracowników działów finansowo – księgowych!

Sporządzamy sprawozdanie z przepływów środków pieniężnych
metodą pośrednią w instytucjach kultury
– wskazówki praktyczne na przykładach

Forma szkolenia: Webinar

Termin szkolenia: 19 marca 2024 roku

Szkolenie on-line w czasie rzeczywistym.

Informacja odnośnie zmiany wykładowcy:

Szanowni Państwo,
informujemy, że nastąpiła zmiana wykładowcy, zamiast Pani Urszuli Pietrzak, webinar poprowadzi Pani Katarzyna Bielat - trener posiadający ponad dwudziestoletnie praktyczne doświadczenie związane z prowadzeniem ksiąg w instytucjach kultury, w tym na stanowiskach dyrektora finansowego, czy też głównego księgowego. Ekspert w zakresie zagadnień dotyczących: ewidencji księgowej, zamówień publicznych i rozliczeń dotacji w instytucjach kultury.

Jak skorzystać ze szkolenia?

Zgłoś się wysyłając uzupełniony formularz znajdujący się na dole strony. Na podstawie otrzymanego potwierdzenia od Biura dotyczącego przyjęcia karty zgłoszenia dokonaj wpłaty w wyznaczonym terminie.
Po otrzymaniu zgłoszenia otrzymacie Państwo wszystkie niezbędne informacje do podłączenia się do szkolenia.
W razie trudności z płatnością skontaktuj się z nami.

Cel szkolenia:

Korzyści dla uczestników szkolenia:

Program szkolenia

„Sporządzamy sprawozdanie z przepływów środków pieniężnych
metodą pośrednią w instytucjach kultury – wskazówki praktyczne na przykładach”
  1. Podstawy prawne:
    • Art. 45 ust. 3 i art. 64 ust.1 Ustawy o rachunkowości (j.t. Dz.U. z 2023 r., poz. 120);
    • KSR nr 1;
    • Dodatek nr 4 do ZM Gofin z 1.03.2024 r.;
  2. Sfery działalności w rachunku przepływów:
    • Działalność operacyjna – co wykazujemy i o co korygujemy tą działalność;
    • Działalność inwestycyjna;
    • Działalność finansowa;
  3. Wzór sporządzenia przepływów w Excelu – przykłady praktyczne.

Szkolenie poprowadzi:

Katarzyna Bielat - trener posiadający ponad dwudziestoletnie praktyczne doświadczenie związane z prowadzeniem ksiąg w instytucjach kultury, w tym na stanowiskach dyrektora finansowego, czy też głównego księgowego. Ekspert w zakresie zagadnień dotyczących: ewidencji księgowej, zamówień publicznych i rozliczeń dotacji w instytucjach kultury.

Zapewniamy:

– materiały szkoleniowe w formie elektronicznej,
– zaświadczenie o udziale w szkoleniu,
– pomoc w razie problemów technicznych.

Termin:

Szkolenie odbędzie się w dniu 19 marca 2024 r. w godz. 10.00-13.00.

Proponowana agenda webinaru:

9:30 – 10:00 czas na podłączenie się do szkolenia – po uzyskaniu połączeniu czekacie Państwo na szkolenie, w razie problemów technicznych rozwiązujemy je z Państwem.

10:00 – 11:30 Zajęcia

11:40 – 12.00 Przerwa

12:00 – 13:00 Zajęcia

13:00 – Sesja pytań i odpowiedzi

Zakres godzinowy wykładowca będzie dostosowywał w czasie szkolenia do Państwa potrzeb np. dłuższy czas na pytania.

Metodologia szkolenia:

Wykład, materiały dydaktyczne przesyłane mailem, odpowiedzi na pytania uczestników.

Informacje techniczne:

Szkolenie będzie w formie warsztatów, tym samym prosimy o przygotowanie dwóch stanowisk pracy, pierwsze służące do oglądanie spotkania, drugie robocze, na którym będą mogli Państwo pracować na bieżąco z trenerem prowadzącym webinar.

Termin wysłania zaproszeń na szkolenie:

W dniu 18 marca 2024 roku, wyślemy do Państwa zaproszenie na szkolenie - prosimy o jego zaakceptowanie. W przypadku nie otrzymania zaproszenia prosimy o kontakt z Biurem.

Materiały szkoleniowe:

W przeddzień szkolenia prześlemy Państwu materiały w formie edytowalnej na szkolenie.

Cena:

Cena za osobę to 500 zł netto.

Rabat 50% dla drugiej osoby z tej samej instytucji.

Zwolnienia z VAT w przypadku finansowania
ze środków publicznych.

Faktury zostaną przesłane do Państwa mailowo po szkoleniu wraz z materiałami uzupełniającymi i zaświadczeniem o odbytym szkoleniu.

Terminy przesyłania kart zgłoszeń:

Uczestnicy wyrażający chęć udziału w seminarium proszeni są o czytelne wypełnienie karty zgłoszenia i odesłanie jej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 marca 2024 roku na adres Biura Audytorskiego „Fk-Bad” pocztą e-mail fkbad@fkbad.pl lub szkolenia@fkbad.pl.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY

Pobierz formularz zgłoszenia