Szkolenie on-line dla instytucji kultury

Serdecznie zapraszamy głównych księgowych i pracowników działów finansowo – księgowych!

Wykładowca:

Urszula Pietrzak
biegły rewident nr 7135

Podatek VAT – Korekta roczna za 2020 rok i zmiany VAT
od 1 stycznia 2021 roku

Forma szkolenia: Webinarium

Terminy szkoleń: 10 lutego, 15 lutego, 16 lutego i 17 lutego 2021 roku

W terminie 10 lutego 2021 r. - BRAK WOLNYCH MIEJSC

W terminie 15 lutego 2021 r. - BRAK WOLNYCH MIEJSC

W terminie 16 lutego 2021 r. - BRAK WOLNYCH MIEJSC

W terminie 17 lutego 2021 r. - BRAK WOLNYCH MIEJSC

BRAK WOLNYCH MIEJSC !

Szkolenie on-line w czasie rzeczywistym - liczba miejsc ograniczona!

Szkolenie poprowadzi:

Urszula Pietrzak – biegły rewident nr ewid. 7135 – praktyk, z kilkunastoletnim doświadczeniem, w zakresie wykładów dla instytucji kultury, prezes Biura Audytorskiego „Fk-Bad” sp. z o.o. w Krakowie specjalizującego się w badaniu sprawozdań finansowych, udzielaniu doradztwa oraz innych usług dla jednostek sektora finansów publicznych, w tym w szczególności instytucji kultury, autorka publikacji „Plan kont z komentarzem dla instytucji kultury” oraz Budżet zadaniowy i wydatki strukturalne w instytucjach kultury” wydane przez ODDK w Gdańsku.

Cel szkolenia:

Korzyści dla uczestników szkolenia:

Program szkolenia

Aktualne orzecznictwo aparatu skarbowego oraz sądów dotyczące preproporcji wydane dla muzeów, instytucji artystycznych i domów kultury w 2020 roku.
Rozliczenie roczne podatku VAT za 2020 rok:

1. Ustalenie wykonanej proporcji za 2020 rok – wzór w Excelu.

2. Ustalenie wykonanego prewspółczynnika:

a/ metodą przychodową na podstawie art. 86 c pkt 3 ustawy o VAT – wzór w Excelu,

b/ metodą MF dla instytucji kultury – wzór w Excelu.

3. – korekta pozostałych nabyć i środków trwałych do 15 tys. zł,

    – korekta środków trwałych i WNiP pow. 15 tys. zł.

Wzory rozliczenia w Excelu.

Kasy rejestrujące w 2020 i na 2021 rok:
  1. Warunki zwolnienia z fiskalizacji w 2020 roku i 2021 roku.

  2. Obowiązki w zakresie terminów ewidencji przy pomocy kas on-line oraz przepisy przejściowe.

  3. Dokumentowanie zwrotów i pomyłek w kasach.

  4. Inne zmiany.

Problemy związane z JPK VAT po 1 października 2020 r. – wyjaśnienia Ministerstwa Finansów.
Zmiany ustawy podatku VAT oraz rozporządzeń wykonawczych w 2021 roku dotyczące instytucji kultury.
Konsultacje w zakresie podatku VAT.

Jak skorzystać ze szkolenia?

Zgłoś się wysyłając uzupełniony formularz znajdujący się na dole strony. Na podstawie otrzymanego potwierdzenia od Biura dotyczącego przyjęcia karty zgłoszenia dokonaj wpłaty w wyznaczonym terminie.
Po otrzymaniu zgłoszenia otrzymacie Państwo wszystkie niezbędne informacje do podłączenia się do szkolenia.
W razie trudności z płatnością skontaktuj się z nami.

Metodologia szkolenia:

Wykład on-line na żywo, materiały dydaktyczne  prezentowane na webinarium w Wordzie lub Excelu
-mailem, odpowiedzi na pytania uczestników na czacie w trakcie wykładu i mailem do 7 dni od daty szkolenia.

Czas webinarium:

Rozpoczęcie o 10.00, w trakcie wykładu dwie 20 min. przerwy, planowane zakończenie o godz. 14.00

Istnieje możliwość zakupu nagrania z webinarium razem z materiałami dydaktycznymi za kwotę 250 zł brutto.

W przypadku zainteresowania na wybrane zagadnienia zostaną wyznaczone dodatkowe terminy webinariów.

Zapewniamy:

– materiały szkoleniowe w formie elektronicznej,
– zaświadczenie o udziale w szkoleniu,
– faktura w pdf wysłana mailem,
– pomoc w razie problemów technicznych.

Metodologia szkolenia:

Wykład, materiały dydaktyczne przesyłane mailem, odpowiedzi na pytania uczestników.

Co potrzebne do udziału w szkoleniu?

  • Komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu (prędkości powyżej 5 Mb/s).
  • Przeglądarka internetowa – najnowsze oficjalne wersje Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
  • Komputer z dostępem do Internetu i głośnikami.
  • Wbudowana kamera i mikrofon nie są konieczne.
  • Nie musicie Państwo udostępniać swojego wizerunku.

Zaproszenie na internetowe szkolenie on-line

W dniu poprzedzającym szkolenie otrzymasz e-mail z linkiem do platformy szkoleniowej. Zaakceptuj zaproszenie.

Udział w zajęciach – logowanie

Klikając na przesłany link uczestnik dostaję się bezpośrednio na stronę szkolenia on-line. 

Następnie w okienku „Twoje Imię „ – prosimy podać imię i zalogować się do tzw. wirtualnej poczekalni w celu sprawdzenia poprawności i jakości połączenia internetowego. 

W wirtualnym pokoju zegar odlicza czas do rozpoczęcia się szkolenia.

Instrukcja wideo – Jak dołączyć do spotkania w ClickMeeting

Cena:

Cena za osobę to 300 zł netto.

Rabat 10% dla drugiej osoby z tej samej instytucji.

Zwolnienia z VAT w przypadku finansowania
ze środków publicznych.

Terminy przesyłania kart zgłoszeń:

Uczestnicy wyrażający chęć udziału w seminarium proszeni są o czytelne wypełnienie karty zgłoszenia i odesłanie jej w nieprzekraczalnym terminie do dnia 8 lutego 2021 roku na adres Biura Audytorskiego „Fk-Bad” pocztą e-mail fkbad@fkbad.pl lub szkolenia@fkbad.pl lub faksem na numer (12) 644 82 04. Prosimy o telefoniczne sprawdzenie otrzymania przez Biuro czytelnego faksu. Prosimy o dokonanie wpłaty najpóźniej w terminie do 8 lutego 2021 roku.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY

Pobierz formularz zgłoszenia